buttons

Cart

  • У кошику немає товарів.

Команда компанії вдячна за вибір нашого товару. Наші фахівці з радістю допоможуть вирішити питання, що стосуються гарантійного або сервісного обслуговування. Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне супроводження товару, а також, при необхідності, послуги сервісного обслуговування.

Гарантійний супровід

Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні користувачем умов експлуатації та зберігання товару. Термін гарантії вказаний на упаковці. Гарантія починає діяти з моменту покупки товару.

Гарантійні зобов’язання на товар не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу (витрачення ресурсу, який вказаний на упаковці, товарі або в інструкції деяких товарів (елементів, комплектуючих) не вважається поломкою і не підлягає поверненню або обміну. До них відносяться: одноразові електронні сигарети (кальяни), кліромайзери, змінні випарники, картриджі, танки, рідина для заправки, мундштуки, інші нагрівальні елементи і їх частини);
  • зрив різьби при надмірному застосуванні сили;
  • продавлений центральний контакт (пін) акумулятора, боксмода, мехмода або іншого пристрою будь-яким способом.
    Коли ви використовуєте кліромайзери, бакомайзери, картомайзери або інші частини для пароутворення (атомайзери, танки, обати і т.п.), будьте обережні, не накручуйте їх на акумулятор із зусиллям до упору, тому що це може привести до поломки акумуляторної батареї, а як наслідок, до відмови в гарантійному обслуговуванні.
  • випадкові пошкодження товару (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил зберігання і експлуатації;
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням струму в електромережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі або стороннього пристрою;
  • пошкодження, викликані відсутністю своєчасного підключення до електромережі (зарядного пристрою). Приклад: тривале зберігання акумулятора в розрядженому стані призводить до його поломки;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання без належного догляду за пристроєм (вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, недотримання температурного режиму);
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані зміною програмного забезпечення (перепрошиванням);

Зверніть увагу! Випарники, кліромайзери, одноразові електронні сигарети (кальяни), картомайзери, атомайзери, мундштуки (drip-tip) з розкритою упаковкою, уцінені товари, а також основи (складові) для виготовлення рідини для електронних сигарет, кальянів, сигар, рідини для електронних сигарет, кальянів, сигар заправки та інші рідини необхідні для використання та експлуатації електронних сигарет, кальянів, сигар є витратним матеріалом, поверненню та обміну не підлягають.

Будь ласка, перед покупкою переконаєтеся, що саме цей товар / смак / рівень нікотину / ємність ви хочете придбати.

Будь ласка, перевіряйте якість і комплектність товарів відразу після покупки (отримання від кур’єра) при продавця (кур’єрі). Якщо дефект або некомплектність виявлені при продавця (кур’єрі), який продав (доставив) вам товар, товар обмінюється безпосередньо в торговій точці або повертається кур’єру (в разі віддаленого замовлення). В іншому випадку товар з претензією щодо дефектів «механічне пошкодження» або «некомплект» не береться.

Звертаємо Вашу увагу, що витрати на повернення несправних комплектуючих і доставку замінних частин несе покупець.
Якщо товар, на який надається гарантія, вийшов з ладу, зверніться за місцем фактичного придбання товару або зателефонуйте нам.

 

Сервісне обслуговування

Якщо товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, Вам буде запропонований альтернативний варіант – сервісне обслуговування товару (платний ремонт або обмін з Вашою доплатою). Сума доплати буде залежати від вартості деталі.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: знижку безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Доставка обміну / повернення товару неналежної якості здійснюється покупцем за власний рахунок. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або правил його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний текст закону: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

[poll id=”1″]

×
CLOSE
CLOSE